ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Thursday, January 7, 2010

Refill station


Assalamualaikum,,

Perkembangan Mymode akhir akhir ini amat memberangsangkan di mana semakin ramai berminat untuk mengetahui kaedah perniagaan top up Mymode serta nilai nilai penjimatan yang boleh diperolehi daripadanya.Semakin banyak pertanyaan pertanyaan berkaitan bagaimana perniagaan ini dijalankan termasuk persoalan persoalan teknikal di antaranya termasuk bagaimana untuk membuat refill modal(dalam istilah Mymode disebut MYPOINT).Persoalan ini sering diajukan kerana ramai yang masih kurang yakin dengan cara refill yang disediakan.Untuk para agen yang sudah mendaftar di Yahoo Group, saya sudah menghuraikan cara cara refill yang memudahkan para agen untuk membuat refill kepada modal yang kehabisan.

Pada kesempatan ini,saya ingin mengulangi sekali lagi bagaimana mymode menyediakan kemudahan refill modal.Pertamanya suka disebut bahawa Mymode sudah mempunyai kemudahan hampir di semua ATM bank perdagangan serta internet bankingnya di mana kalau diperhatikan di hampir kesemua ATM dan internet banking, ada satu sekysen top up bernama MYeCASH.refill boleh dilakukan di seksyen ini dengan mengikut cara cara yang dipandukan oleh ATM atau internet banking tersebut, tetapi masalahnya refill cara ini boleh menimbulkan masalah kerana tempoh yang diambil untuk modal dikreditkan ke dalam akuan adalah selama 1 hingga 3 hari kecuali di ATM Maybank dan Internet mayban2u di mana kredit boleh dilakukan serta merta mengikut cara cara yang ditetapkan.

Situasi ini menyebabkan ramai pula menanggguhkan keinginan untuk terlibat sebagai agen Mymode.Untuk pemegang pemegang kad ATM Maybank dan pelayar Mayban2u, adalah menjadi kerugian sekiranya mereka tidak menyertai perniagaan ini tetapi bagi mereka yang tidak memiliki ATM tersebut, turut merugikan sekiranya mereka melihat perkara ini sebagai masalah yang tidak dapat di atasi.Untuk itu, group prepaid4u turut menyediakan satu kemudahan refill melalui apa yang dinamakan sistem tokey dan kesemua agen Mymode boleh mengggunakan kemudahan ini untuk tujuan refill modal(mypoint) mereka tetapi sekali lagi kemudahan ini agak menyulitkan kerana agen terlebih dahulu dikehendaki untuk sms tokey berkenaan sebelum transaksi dapat dijalankan.

Menyedari keadaan sebegini, saya bersama group prepaidsantai turut menyediakan satu kemudahan bagi agen agen dalam kumpulan prepaidsantai untuk membuat refill samada di kediaman saya beralamat 10947 Taman Melur Kemaman atau di 221 Jalan Alur Tembesu Dungun(pejabat agensi saya) pada bila bila masa di mana ketika waktu luar pejabat bagi kawasan Dungun, agen agen terlebih dahulu perlu menghubungi talian 012-9089891 bagi tujuan refill.

Inilah kemudahan yang disediakan bagi mengatasi kesukaran refill modal dan untuk tujuan menarik orang ramai yang berminat dengan tawaran pakej imbuhan Mymode dan bagi tujuan agar saranan menjadi agen top up untuk diri sendiri dan keluarga dapat dikembangkan ke tahap yang paling maksima serta faedahnya dapat dirasai bersama.

Akhirnya saya juga menawarkan kemudahan refill kepada agen agen yang berada di luar Kemaman dan Dungun (network saya sahaja).Kepada mereka yang ingin menggunakan kemudahan yang saya tawarkan ini boleh berbuat demikian menerusi mana mana akaun bank bank yang saya paparkan dalam blog saya dan apa yang perlu dilakukan oleh agen ialah sms kepada saya (talian 012-9089798) memberitahu bahawa modal sudah dikreditkan di mana mana akaun tersebut untuk tujuan refill talian yang terbabit.

CTH sms ;

013xxxxxxx , mypoint kredit a/c MBB RM100.00.harap refill asap.

Begitu juga sesiapa yang berminat untuk mendaftar sebagai agen Mymode boleh melakukannya dengan cara mengkreditkan RM65-00(jumlah yang perlu dibayar kepada Mymode) ke mana mana akaun saya tersebut setelah mendaftar di web prepaid4u(linknya di bahagian kiri blog saya) dan sms kepada saya seperti cth berikut

013xxxxxx, kr.MBB RM65.00, sila daftar asap.


Saya memberi jaminan akan mendaftar segera mana mana individu yang berminat untuk menyertai network saya dan saya turut memberi jaminan untuk membantu mana mana agen yang mendaftar sekadar yang termampu.

No comments:

Post a Comment