ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Tuesday, February 9, 2010

RINGKASAN MYMODE


Assalamualaikum,,..


Terlebih dahulu saya nak ucapkan terima kasih kepada seorang pengunjung yang menggunakan id aimsj kerana memberi respon bahawa blog saya ini agak details sehingga menyukarkan beliau untuk membaca lalu mencadangkan kepada saya agar meringkaskannya.Sebenarnya saya juga sudah memikirkannya ketika membina blog ini kerana tujuan utama ialah memberi kefahaman kepada pengunjung yang terdiri dari berbagai latar belakang.Ada yang suka membaca dan ada pula yang agak kurang gemar membaca terutama posting posting yang teknikal.Dalam masa yang sama masalah teknikal ini tetap menjadi sebahagian isi blog kerana bisnez ini sendiripun dalam bentuk teknikal.


Tetapi dalam masa yang sama saya sudah ada penyelesaian bagi permasalahan ini.Saya juga sudah membuka satu group di Yahoo group atas nama prepaidsantai mymode yang boleh diaksess melalui :



Di group ini saya cuba ringkaskan beberapa maklumat penting khususnya yang berbentuk teknikal mengenai bisnez ini di ruangan "file " dan "link" dan saya sudah membuka pendaftarannya kepada semua, oleh itu kepada aimsj dan kepada sesiapa sahaja yang berminat, saya jemput mendaftar di group itu.Caranya mudah cuma klik sahaja kepada icon "joint the group" di sebelah kanan atas sitenya dan ikut sahaja arahan yang ada.


Semuga penjelasan ringkas ini dapat membantu semua dan selamat berada dalam situasi berfikir di luar kotak.


No comments:

Post a Comment