ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Sunday, February 14, 2010

JANGAN TERBURU BURU


Assalamualaikum,,..


Pengalaman seorang agen yang baru mendaftar umumnya bercampur baur dan keliru.Ada yang mengelabah kerana mungkin tersilap mendaftarkan no hp,ada yang mengelabah kerana tersilap membuat order dan ada juga perasaan takut ditipu oleh upline semasa membuat bayaran pendaftaran melalui akaun upline.


Semua pengalaman ini umumnya pasti dihadapi oleh setiap seorang agen yang baru mendaftar terutama mendaftar melalui online di mana hampir kesemua agen baru ini tidak kenal dengan upline mereka.Saya juga berdepan dengan perasaan yang sama ketika mula mula mendaftar apatah lagi upline saya berada di Batu Pahat, Johor.Banyak persoalan yang saya ajukan kepada beliau tidak dapat jawapan sepenuhnya dan sesungguhnya saya mengambil masa 3 bulan untuk mengkaji dan mempelajari selok belok bisnez top up mymode ini.Pun begitu masih ada perkara perkara yang masih tidak saya ketahui sehingga pengalaman mendidik saya untuk mendapatkan gambaran sebenar bagaimana modus operandi bisnez ini mampu membawa kejayaan kepada seseorang.


Oleh itu suka saya nasihatkan kepada agen agen baru terutama yang berada di net work saya supaya tidak terburu buru sebaliknya mengambil masa untuk mempelajari selok belok bisnez serta tidak mengelabah ketika berdepan dengan masalah.Upline anda di network prepaid4U dan prepaid santai sentiasa bersedia untuk membantu terutama dalam penyediaan website dan blog yang menyalurkan maklumat bisnez kepada agen agen sekelian.Dari itu lakukan sedikit anjakan untuk melayari website dan blog ini sedikit demi sedikit sehingga mampu mendapat gambaran kepada sistem dan kaedah perniagaan yang mampu memberi keuntungan jangkapanjang.


Satu lagi perkara yang perlu diyakini bahawa jumlah RM65.00 bukanlah besar mana untuk upline "con" berbanding keuntungan yang bakal diperolehi dengan pengembangan network dan percayalah con man kalau ada tidak akan kekal lama dalam bisnez ini.


No comments:

Post a Comment