ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Sunday, March 28, 2010

Prepaid4U,Mymode merentasi sempadan negara

Assalamualaikum,,

Adi Nor Jaafar benar apabila beliau mengusahakan promosi 100% melalui internet sekaligus meluaskan pasaran untuk produk top up Mymode merentasi sempadan negara.Kini keahlian prepiad4U yang diasaskan oleh Adi sudah mencapai angka melebih 100 ribu rakyat Malaysia yang menetap hampir di seluruh negara.Prospek untuk terus berkembang amat cerah sekali dan sekalipun Mymode merupakan satu produk komersial,pengalaman yang ada di network prepaid4U menunjukkan bahawa bukan sahaja nilai komersial yang boleh dicari tetapi banyak lagi nilai nilai bukan komersial yang boleh membina kehidupan insaniah yang boleh diperolehi secara percuma di network Prepaid4U.

Hari ini saya mengalami satu pengalaman baru dan ianya merupakan nastolgia ketika bekerja di networking salah sebuah bank komersial dulu.Antara keistimewaan networking ialah perkenalan dengan ramai orang yang mempunyai latar belakang agama dan budaya yang berbeza.ketika bekerja di sektor bank dulu, saya berkenalan dengan ramai orang yang terdiri daripada staff bank yang bekerja di tempat tempat lain.Perkenalan ini ternyata membuahkan satu ikatan silaturrahim yang istimewa kerana ada di antara sfaff yang begitu mesra ketika berhubung dan sentiasa bersedia memberikan pertolongan tidak pernah bersekemuka dengan saya.

Kini nastolgia silam kembali mewarnai hidup saya setelah menyertai bisnez top up Mymode melalui prepaid4U.Kerancakan berkenalan dengan insan dari daerah dan negeri lain sudah mula terasa dan hari ini saya berkesempatan untuk menghubungi seorang agen baru dari Serawak.Amat menarik mendengar slan bercakapan Serawak yang sudah lama tidak terdengar di teliga saya dan sebelum ini ketika menghubungi Adi, kedengaran yang menjawab panggilan saya itu bercakap dengan slan Indonesia,enak sekali dong.

Pengalaman lalu menyedarkan saya bahawa perbezaan slan percakapan inilah menjadi intipati yang merapatkan hubungan silaturrahim dan pengalaman ini mula kembali setelah saya menyertai Mymode melalui prepaid4U.Selepas ini, dengan idea promosi Adi yang semakin berjaya, saya boleh menjangkakan akan bertemu dengan ramai lagi kawan kawan baru menerusi pembinaan networking.Inilah satu nilai yang tidak kelihatan dan perlu diketengahkan untuk makluman kepada semua pembaca.

Seperkara lagi yang saya ingin bangkitkan di sini ialah fakta bahawa kebanyakan individu yang meyertai bisnez Mymode dan yang sudah berjaya terdiri dari golongan muda yang berwawasan untuk memajukan diri.Ianya terdiri daripada samada pelajar atau mereka yang baru posting ke jawatan masing masing.Dan dari kalangan pelajar, didapati majoriti dari mereka terdiri daripada pelajar IPT berasal dari Sabah dan Serawak.hal ini menjelaskan bagaimana pelajar pelajar dari Sabah dan Serawak merasai tekanan kewangan yang jauh lebih besar dari pelajar semenanjung di mana kebanyakan merekalah yang sentiasa mencari peluang dan ruang untuk mengurangkan beban ini sewaktu belajar.Hari ini kebanyakan pelajar dan bekas pelajar dari Sabah dan Serawak membentuk kelompok agen agen Mymode yang berjaya.Malah upline generasi ke 6 atau ke 7sayapun berasal dari Serawak yang saya percaya mula menyertai Mymode melalui
Prepaid4U ketika beliau masih belajar.

Ini meninggalkan ruang yang cukup luas kepada ibubapa yang ingin melihat anak anak mereka berjaya untuk turut sama terlibat dalam bisnez ini.Pelajar pelajar bukanlah golongan yang produktif dan memerlukan sokongan ibubapa untuk sama sama maju dalam bisnez ini.Tetapi berapa keratkah ibubapa yang tampil untuk menyediakan modal kewangan kepada anak anak mereka.Dalam network saya setakat ini cuma terdapat 7 atau 8 orang ibubapa yang sudi berbuat demikian dan dari pengalaman lalu, kebanyakan pelajar yang menyertai Mymode adalah dengan inisiatif mereka sendiri, menggunakan wang biasiswa atau pijaman untuk dijadikan modal.

Oleh itu, saya mencadangkan sekali lagi agar lebih ramai ibubapa tampil menyokong anak anak mereka dan dengan tren penggunaan talian prepaid hari ini,Mymode cukup sesuai untuk dijadikan wadah menyokong anak anak sekaligus dapat menjadikannya sebagai satu objek kawal selia ibubapa.Bukan nilai kewangan yang saya tekankan di sini tetapi nilai nilai lain seperti nilai ukhuwah,tarbiyah dan motivasi yang boleh membantu ibubapa menangangi banyak perkara negatif yang sedang melanda masyarakat sekarang.Dan semuanya boleh didapati dengan kos yang cukup murah berbanding kos motivasi atau tusyen anak anak.

No comments:

Post a Comment