ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Thursday, December 24, 2009

GUNA DAN TAJA.....


Assalamualaikum,,..

Lanjutan penemuan menarik pola penggunaan talian prepaid, dan pelan imbuhan MYMODE yang menarik juga, maka muncul satu idea untuk mengembangkan perniagaan yang bermargin kecil ini berdasarkan konsep "GUNA DAN TAJA".

Menerusi konsep ini, apa yang perlu dibentangkan kepada umum ialah penjimatan yang boleh diperolehi dengan mendaftarkan diri mereka sebagai agen MYMODE.Pola yang menunjukkan bahawa hari ini talipon prepaid merupakan elemen penting dalam kebanyakan keluarga di negara kita menyerlahkan satu keperluan untuk mendapatkan penjimatan dari penggunaannya.Adalah tidak munasabah sekiranya ada keluarga yang menolak penjimatan yang boleh didapati dari pelan imbuhan yang ditawarkan oleh MYMODE.Dan menjadi satu faktor menarik bilamana pelan imbuhan MYMODE yang berkonsepkan multi- level tanpa had dan syarat diketengahkan.


Sebagai perbandingan, ada syarikat penjual top up elektronik yang menawarkan pelan matrik 10 X 10 yang berbeza dengan pelan imbuhan MYMODE. di bawah pelan matrik 10 X 10, seorang agen cuma mendapat imbuhan hasil penajaan sekali sahaja dan terhad kepada penajaan secara 10 X 10 iaitu 10 orang secara horizontal dan 10 secara vertikal atau dalam bentuk ganda dua. Selepas itu had untuk menaja akan terhenti sementara di MYMODE imbuhan kepada penajaan tidak terhad dan tidak statik.Agen akan terus menerima imbuhan selama mana ia menaja tanpa syarat.Itulah konsep yang membezakan MYMODE dengan kebanyakan syarikat lain dan memberi peluang yang tidak terhad kepada seorang agen untuk berkembang dan membina network perniagaan mereka.

Sementara perbezaan yang lain yang cukup ketara ialah syarikat lain hanya menyediakan imbuhan kepada jualan runcit sahaja tetapi MYMODE menawarkan beberapa peringkat imbuhan berbentuk bonus mingguan dan bulanan berdasarkan pencapaian penajaan seseorang agen dan jualan kumpulan dan imbuhanan ini akan dikira untuk dibayar sehingga 10 peringkat penajaan(10 level) serta sehingga 24 cabang network.Tetapi walaupun had cabang penajaan dan had level penajaan di tetapkan kepada had had tertentu, tetapi penajaan tidak disekat. Had penajaan hanya diambil kira untuk menentukan insentif dalam bentuk tingkat penajaan dan peratusan jualan sahaja tetapi jumlah jualan secara horizontal akan diambil kira sebagai jualan kumpulan ketika menentukan jumlah bonus yang akan dibayar.Sementara jualan kumpulan secara vertikal hanya terputus selepas level ke 10.Inilah yang membezakan MYMODE dengan kebanyakan syarikat lain dan menjadikan MYMODE sebagai satu wadah yang baik untuk diceburi.

Apa yang perlu dilakukan oleh seseorang itu ialah menyertai MYMODE sebagai agen untuk tujuan mengguna sendiri tanpa perlu menjual kepada umum.Mengguna sendiri turut melibatkan ahli keluarga terdekat yang turut menjadi pengguna talipon prepaid.Begitu juga dalam kes kes pengguna talian postpaid, mereka juga boleh menyertai perniagaan prepaid ini berdasarkan pola yang ditemui kepada kepenggunaan talipon prepaid di negara kita apatah lagi sekarang ini TM sedang hebat mempromosikan produck i Talk yang bakal membuka ruang yang lebih luas kepada keperluan produk prepaid.

Dengan konsep guna dan taja ini, seorang agen yang mengguna sendiri produk top up itu boleh mengembangkan perniagaan mereka secara menaja agen agen baru di mana aktiviti menaja ini turut melibatkan kefahaman agen kepada pola kepenggunaan talian prepaid di negara kita.Di sini banrangkali,sedikit kreativiti agen agen boleh membantu kerana aktiviti menaja boleh dilakukan dengan berbagai bagai cara dan kaedah.Yang penting, pengguna talian prepaid yang polanya banyak didapati dalam bentuk keluarga harus diyakini dengan nilai penjimatan yang boleh diperolehi dan peluang untuk berkembang dengan hanya menaja serta prospek pasaran yang begitu luas tanpa diterokai lagi.

No comments:

Post a Comment