ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Monday, November 16, 2009

Masalah teknikal adalah masalah biasa dalam perniagaan top up


Asalamualaikum,,..


Saya baru mendapat feed back daripada donwline saya yang mengatakan kesukaran untuk mempromosi idea perniagaan ini kerana seringkali tidak dapat melakukan transaksi kerana masalah teknikal atau dengan lebih tepat gagal menjual top up kerana tidak mendapat respon daripada gateway Myecash yang berdepan dengan masalah talian.


Sebenarnya masalah ini sudah lama berlaku dan ianya merupakan sebahagian daripada masalah yang dihadapi oleh semua pihak yang terlibat dengan top up.Ianya juga merupakan sebahagian masalah pengguna kerana bukan sahaja pengguna gagal untuk membeli top up kredit mereka kerana kegagalan talian berfungsi tetapi pengguna juga turut berdepan masalah untuk membeli kad top up ketika kad top up yang dibeli tidak dapat dikreditkan kerana masalah talian.Lebih teruk lagi pengguna mungkin terpaksa bergerak dari satu kedai ke kedai yang lain ketika kedai tersebut kehabisan stok kad top up dan ada juga kedai yang menjual kad top up dengan harga yang lebih tinggi daripada nilainya.Jadi sebenarnya masalah ini adalah masalah biasa yang mesti ditempuhi oleh agen penjual top up dan juga pengguna talian prepaid.Untuk itu juga, masalah teknikal ini tidak harus dijadikan alasan kenapa aktiviti penajaan Mymode tidak boleh dilakukan.


Downline tidak harus negatif hanya kerana respon daripada sebahagian prospek yang mengatakan kesukaran untuk menjual top up kerana masalah teknikal ini menjadi sebab kenapa mereka menolak untuk turut sama menjadi agen.Ingatlah bahawa di luar sana masih ramai prospek yang boleh diutarakan rancangan perniagaan prepaid Mymode ini dan ingatlah bukan semua yang berpandangan negatif sedemikian.Masalah teknikal ini juga tidak akan menyebabkan agen kehilangan pelanggan kerana di tempat tempat lain juga terdapat masalah dalam menjual top up ini.Di 7 eleven yang menjual top up 24 jam pun ada masalah yang sama di mana pada ketika itu mereka juga tidak dapat menjual top up.Oleh itu,kalau ada beberapa orang pelanggan yang berdepan dengan masalah ini setiap kali mereka datang untuk top up dan kemudiannya menyatakan luahan yang negatif mengenai perniagaan ini, lupakan mereka.Ingatkan orang orang seperti ini tidak akan dapat lari dari masalah teknikal ini atau masalah masalah lain di mana juapun mereka membeli top up.


Yang penting, pelanggan dan prospek perlu di "educate'" dengan segala permasalahan yang ada dalam bidang top up ini.Pelanggan dan juga prospek perlu disedarkan bahawa masalah teknikal merupakan masalah semua pihak yang terlibat dengan top up bukan sahaja masalah agen penjual.Lebih penting, pelanggan atau prospek perlu diingatkan bahawa teknologi elektronik adalah teknologi yang dinamik dan berkembang dengan cepat.Kalau diamati pengalaman agen agen yang sudah berjaya hari ini kebanyakannya memulakan langkah mereka beberapa tahun lalu dan ketika itu mereka berdepan dengan masalah yang jauh lebih banyak dan lebih besar berbanding hari ini.Kalau downline berkesempatan untuk bertanya mereka, pasti mereka akan mengatakan masalah teknikal hari ini hanyalah "kacang" atau dalam bahasa inggeris disebut 'piece of cake' sahaja.


Maknanya sudah berlaku penambahbaikan teknologi berbanding tahun tahun yang lalu, dan tidak keterlaluan untuk menjangkakan akan berlaku peningkatan mutu dalam teknologi di tahun tahun akan datang.Dari itu amatlah rugi bagi downline berputus asa dalam mempromosikan idea perniagaan ini yang bakal menjadi sebahagian keperluan harian di masa masa akan datang.Penting juga untuk belajar dari kesilapan dan masalah yang ada serta mencari penyelesaian terbaik untuk memberikan diri kita lebih keyakinan untuk meneruskan perniagaan ini.Dalam hal ini Mymode/Myecash ada menyediakan talian talipon bagi setiap agen untuk mendapatkan maklumat dan alternatif kepada masalah yang timbul, jadi gunakan kemudahan yang disediakan Mymode/Myecash ini dengan optima.

Marilah belajar dari mereka yang sudah berjaya dan tinggalkan ajaran orang orang yang sudah berputus asa sebelum menyahut cabaran agar kita tidak menyesal di kemudian hari.

No comments:

Post a Comment