ANDA ADALAH PENGGUNA PREPAID?DAPATKAN NILAI PENJIMATAN MENERUSI SKIM IMBUHAN MYMODE

Sekiranya anda dan keluarga anda merupakan pengguna talian mudah alih prepaid, anda adalah layak untuk mendapatkan nilai penjimatan dari skim imbuhan MYMODE dan sekiranya anda mahu, anda boleh menjadikan perniagaan prepaid MYMODE sebagai sumber pendapatan tambahan yang boleh jadi lumayan dengan sedikit usaha.Hubungi saya untuk keterangan lanjut bagaimana idea perniagaan ini mampu membantu anda.

PERHATIAN KEPADA SEMUA AGEN DALAM NETWORK SAYA

ANDA DINASIHATI SUPAYA MENDAFTAR DI YAHOO GROUP PREPAIDSANTAIMYMODE DENGAN CARA MELETAKKAN EMAIL ANDA DI BENA YAHOO GROUP DI BAHAGIAN KIRI GADGET BLOG INI.SETELAH ANDA MELETAKKAN ALAMAT EMAIL ANDA, SILA IKUTI ARAHAN YANG DIBERIKAN UNTUK MENDAFTAR DI YAHOO GROUP TERSEBUT.PENDAFTARAN INI AMAT BERGUNA KEPADA AGEN AGEN SEKELIAN KERANA GROUP INI DIBUKA UNTUK MELETAKKAN SEMUA MAKLUMAT YANG PENTING SEBAGAI PANDUAN UNTUK PARA AGEN MENJALANKAN URUSNIAGA HARIAN TOP UP MYMODE MEREKA.
HARAP MAKLUM

Monday, October 19, 2009

Kenapa prepaid santai dipilih sebagai tajuk blog?


Assalamualaikum,,,

Hari ini saya membina satu lagi blog sebagai lanjutan kepada blog asal saya yang beralamat di url http://mizan-aziz.blogspot.com.tujuan/ saya membina blog baru ini adalah untuk mempromosikan line perniagaan baru saya dalam bidang jualan prepaid talipon celular.Blog pertama saya bertujuan untuk membincangkan isu isu kepenggunaan insurans sesuai dengan kedudukan saya sebagai agen insurans berdaftar.Saya tidak mahu mencampuradukkan isu isu mengenai insuran dengan perniagaan prepaid yang baru saya mulakan ini.Oleh itu saya membina blog baru ini.

Blog baru ini saya namakan prepaid santai kerana keadah perniagaan yang saya jalankan ini berbentuk santai.Saya membuka satu kaunter prepaid di beranda rumah saya dengan penampilan yang cukup mudah dan santai.Saya pula bergilir gilir dengan anak anak untuk melayan pelanggan yang datang untuk men'topup" line talipon masing maisng.Suasana terlihat santai dan bersahaja tetapi volume mencukupi bagi saya menjalankan perniagaan yang mudah ini tanpa sedikit mengganggu urusniaga insurans saya.

Blog ini juga bertujuan untuk berkongsi pengalaman berniaga prepaid dengan pembaca yang mungkin berminat untuk menjalankan perniagaan yang sama.Insyaallah dari masa ke semasa saya akan menulis pengalaman pengalaman yang saya timba dalam line perniagaan baru saya ini.Idea untuk membuka perniagaan santai ini muncul apabila saya bertemu dengan satu syarikat pengendali kredit top up yang menawarkan satu sistem perniagaan yang membolehkan saya memulakan perniagaan dengan modal yang kecil di mana perniagaan ini tidak memerlukan ruang niaga yang luas.Kerana itu saya mengambil keputusan untuk memulakan perniagaan di rumah saya yang berlamat di 10947, Taman Melur, 24000 Kemaman, Terengganu.Rumah saya pula ialah rumah teres yang terletak di tengah tengah kawasan perumahan yang agak padat di Kemaman di mana dari pemerhatian saya hampir keseluruhan penduduk di kawasan perumahan ini adalah pengguna talipon celular prepaid.Oleh itu, membuka kaunter dihadapan rumah yang baru sahaja saya ubahsuai untuk memberi keselesaan kepada pelanggan yang datang membeli top up adalah pilihan terbaik buat saya sebagai langkah menjimatkan wang.Saya tidak perlu menyewa kedai, tidak perlu menggaji pekerja dan tidak perlu bergerak jauh dari rumah kediaman saya di mana secara kebetulan pejabat insurans saya juga saya buka di hadapan rumah bersebelahan dengan kaunter top up saya.

untuk makluman, saya buka pejabat insurans di hadapan rumah hanyalah sebagai pejabat operasi mengurus kerana pejabat agensi insurans saya beroperasi di Dungun di alamat 221, Jalan Alur Tembesu, 23000 Dungun, Terengganu dengan seorang kerani yang kini turut terlibat dengan urusniaga prepaid yang baru saya mulakan.


Setakat ini dulu sebagai permulaan, insyaallah saya akan sambung lain kali.

No comments:

Post a Comment